Direct naar:

Directeur Mens & Organisatie A.I.

Plaats/regio: Warnsveld (Gelderland)

We zoeken een interim Directeur M&O die aantoonbaar zijn/haar sporen heeft verdiend op het gebied van HR-strategie, innovatie en die het dagelijkse HR werk goed kent.

Dit ga je doen

Onderstaand de onderwerpen die van de directeur verwacht worden en die aandacht vragen. Als interim-directeur geef je hier, naast uiteraard een kritische autonome blik op deze onderwerpen, een aanzet toe.

Vanuit je kennis van en ervaring met het vakgebied ontwikkel je het strategische en tactische HR-beleid in samenwerking met de directie, Raad van Bestuur, medezeggenschap en jouw team Mens & Organisatie (M&O). Je geeft hiërarchisch leiding aan de afdeling M&O. M&O bestaat uit een HR-team, een recruitmentteam, Arbo, vakbibliotheek en een team Leren & Ontwikkelen (waaronder ook de initiële opleidingen vallen) die de bedrijfsonderdelen bedienen. In totaal zijn er 43 collega’s die bijdragen aan een professioneel, kosteneffectief, wendbaar en ontwikkelingsgericht GGNet. Als directeur M&O ben jij de HR-partner voor de, uit twee leden bestaande, Raad van Bestuur en onderdeel van het directieteam. Met dit team geef je vorm aan de realisatie van het ambitieuze meerjarenbeleidsplan. Je creëert de verbinding tussen de organisatie en de afdeling M&O. Als directeur M&O ontvang je hiërarchisch leiding van de Raad van Bestuur.

Je ontwikkelt de HR-strategie en vertaalt die met de afdeling M&O in een effectieve en duurzame praktijk. Je geeft ruimte aan de medewerkers van de afdeling opdat zij zich professioneel kunnen ontwikkelen met als doel dat de medewerkers en managers van GGNet ondersteund worden om de doelstellingen van GGNet te realiseren. Met je team ontwikkel je de HR-praktijk van GGNet, zodat GGNet steeds aantrekkelijker wordt voor medewerkers om te werken en de zorg aan de cliënten continue verbetert.

Je vertegenwoordigt de belangen van GGNet naar externe stakeholders en speelt een rol in de landelijke koers van de GGZ.

Twee vrouwen op een bankje

Hier ga je werken

GGNet is de aanbieder van geestelijke gezondheidszorg in Midden en Oost-Nederland. GGNet heeft ongeveer 2300 medewerkers en een omzet van zo’n 150 miljoen. GGNet werkt aan het meer jaren beleidsplan met als belangrijke pijlers netwerkzorg en vitale medewerkers (lees hier meer over ons meer jaren beleidsplan). Als GGZ-instelling staan wij voor grote uitdagingen, uitdagingen die direct met belangrijke HR-thema’s te maken hebben denk aan management en Leiderschapsontwikkeling en arbeidsmarkt.

Twee mannen in gesprek

Vereisten interimmanager

Startdatum                                        : 1 december             

Aantal dagen per week                   : 4 dagen

Duur van de opdracht                     : ca. 6 - 9 maanden

Vereiste ervaring interimmanager:

  • Je hebt een relevante ervaring als interim manager in een soortgelijke (directie)functie in een grote en complexe organisatie, bij voorkeur in de GGZ dan wel in de zorg.
  • Je hebt kennis van en meerjarige ervaring met personeelsbeleid, organisatieontwikkeling en veranderingsprocessen.
  • Een HR-professional die aantoonbaar zijn/haar sporen heeft verdiend op het gebied van HR-strategie, innovatie en het dagelijkse HR werk goed kent.
  • Je hebt een stevige en flexibele persoonlijkheid.

Samengevat ben je een stevige directeur M&O die de GGNet-HR-thema’s toe-eigent, keuzes maakt en de ingezette koers vasthoudt. Je bent een verbinder en je hebt je bewezen op het vlak van veranderkundige aspecten en bent sterk op zowel inhoud als proces.

Twee collega's onderweg

Direct solliciteren

Je kunt solliciteren via Suur & Company. 

Direct solliciteren

Twee mensen in gesprek

Contactpersonen

Frank ten Oever, partner

Mail: franktenoever@suurcompany.nl

 

Chantal Fonteijn, Personal Assistant

Mail: chantalfonteijn@suurcompany.nl

Tel: 0850 734 710

 

Wies Fest, Personal Assistant

E:wiesfest@suurcompany.nl

T: 0850 734 734 

 

Euclideslaan 1

3584 BL Utrecht

www.suurcompany.nl

Gedeelte logo Suur & Company